Keissi: Foodora

Törmäsitkö Ylen haastattelussa pizzaksi pukeutuneeseen äijään, jolla oli kaiken lisäksi silmäkulma auki? Jep, meidän tekosia.


Yhteistyössä: Maukas Media, Foodora, Kuudes Kerros




TAVOITE


Suomen suurin opiskelijatapahtuma, Pikkulaskiainen, houkuttelee vuosittain yli 10 000 opiskelijaa eri puolelta Suomea Turkuun laskemaan mäkeä ja bilettämään. Tapahtuman pääyhteistyökumppani Foodora halusi laittaa kekkerit vauhdilla käyntiin ja muistuttaa sekä paikalla olevaa opiskelijalaumaa että netistä löytyvää nuorta yleisöä nopeasta ruoankuljetuspalvelustaan. Tempauksen avulla haluttiin vahvistaa Foodoran tunnettavuutta, brändimielikuvaa, sekä houkuttelevuutta.


Positiivisella ja riehakkaalla tekemisellä pyrittiin myös innostamaan katsojia käyttämään Foodoran palveluita.


Tavoitteiksi asetettiin muun muassa saavuttaa yhteistyövideolla 100 000 näyttökertaa. Lieneekö sanomattakin selvää, tämähän meni (kirjaimellisesti) VAUHDILLA yli.





RATKAISU


Vuoden menevimpään opiskelijatapahtumaan Foodoran yhteistyökumppaniksi haluttiin vähintäänkin yhtä menevä ja tapahtumarikas yhteistyökumppani. Tässä vaiheessa mukaan pomppasi Kuudes Kerros. Tempauksista ja haasteista tunnettu trio, jolta ei energia ja jutut hevillä lopu.



(Te jotka ihmettelette mikä ihmeen pikkulaskiainen, lyhykäisyydessään kyseessä on hyvänmielen opiskelijatapahtuma, jossa tarkoituksena on laskea pulkkamäkeä mitä erikoisimmilla menopeleillä.)


Kuudes Kerros trio kuvasi tubekanavalleen Foodora “pulkan” matkan aina ruuvikaupoilta sen ensimmäiseen ja samalla viimeiseen laskuunsa saakka. Kuin arvata saattaa, matka oli intoa, vauhtia ja yllättäviä tilanteita täynnä. Kaikesta huolimatta Foodoran kuljetus selvisi maaliin! Nopeasti, hyvällä mielellä ja ruuat tallessa! Voiko ruoantilauspalvelulta enempää toivoa?



TULOKSET


Tempaus rikkoi rajoja niin paikan päällä, kuin somessa JA mediassa! Mitä?! Kyllä! Tempauksen avulla Kuudes Kerros x Foodora -yhteistyö nähtiin YouTuben trendin sivun #1 paikalla, Ylen suorassa lähetyksessä sekä Turun seudun iltalehdessä.


Lista ei lopu siihen, yllä mainittujen lisäksi tempaus tavoitti tapahtuman noin 10 000 opiskelijaa (jotka varmasti seuraavana aamuna olivat onnellisia Foodoran olemassaolosta). Näiden lisäksi yhteistyössä tehdyt Instagram julkaisut tavoittivat kymmeniä tuhansia suomalaisia.


Nyt on muuten maukkaan näköisiä tuloksia!




7 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki